.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دفاع وزیر !!
محمد رحمتي در واكنش به انعكاس برخي خبرها مبني بر طرح سوال از سوي نمايندگان به خاطر تاخير در اجراي پروژه آزاد راه تهران ـ شمال گفت:" آزادراه تهران – شمال بايد از نظر....
دفاع وزیر !!

وزير راه و ترابري در دفاع از عملكرد خود در مورد اجراي پروژه آزاد راه تهران ـ شمال و تاخيرهاي به وجود آمده عنوان كرد كه مشكل اصلي اين تاخيرها مشكلات مالي است.

محمد رحمتي  در پاسخ به تصميم نمايندگان مجلس براي  طرح سوال از وي  به دليل تاخير در اجراي پروژه ملي آزادراه تهران – شمال گفت: «هم اكنون سوالي در دستور نيست و به ما ارائه نشده است اما در هر صورت پاسخ من به هر سوالي اين است كه آزاد راه تهران – شمال بايد از نظر مالي تغذيه شود اما از لحاظ اجرايي در حال حاضر هيچ مشكلي ندارد.»

در شرايطي كه تعدادي از نمايندگان مجلس عنوان كرده‌اند كه پس از پايان تعطيلات مجلس به دنبال طرح سوال از وزير و فراخواندن وي به صحن علني مجلس هستند، رحمتي تاكيد كرد كه تعداد پيمانكاران چيني براي اجراي اين طرح هر روز افزوده مي‌شود و تجهيزات كارگاهي‌شان نيز به همين منوال است.
يكي از انتقادات مجلس به تاخير در پروژه مذكور  مسكوت ماندن فعاليت پيمانكار اين طرح است  كه گفته مي‌شود سب شده پس از گذشت دو سال از آغاز به كار آن هاو پس از 9 سال كه از آغاز پروژه مي‌گذرد  پيشرفت طرح تنها 8 درصد باشد.

البته رحمتي در پاسخ به ميراث خبر در تشريح فعاليت‌هايش در اين بخش عنوان كرد:«فعاليت‌هاي پيمانكاران  دوم كه ايراني‌ها هستند نيز در اين پروژه آغاز شده و  قطعه دوم و سوم آزادراه تهران – شمال به مناقصه رفته‌ است .»

به گفته وي هم اكنون برنده مناقصه قطعه دوم مشخص شده و كارهاي مربوط به فاينانس آن در دست انجام است:«اين پروژه ملي از لحاظ اجرايي طي دو سال گذشته روند مناسبي را دنبال كرده و ما پيگير  انجام  آن هستيم. »


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.